COMISSIÓ SOSTENIBILITAT D’ALUMNES

Hola a tothom,

La comissió de sostenibilitat formada pels alumnes de l’escola, comença a caminar! Aquesta comissió està formada per sis alumnes de primària en representació dels cicle d’educació infantil, inicial, mitjà i superior. Els representants són:

• Cicle inicial: Ona P. i Oriol A.
  • Cicle mitjà:  Marçal A. i Clara I.
  • Cicle superior: Júlia B. i Arnau R.

La primera feina que han dut a terme ha estat la de reunir-se per preparar la reunió – convocada per dimecres 18 d’octubre de 2017 –  amb els representants de pares i mares, ajuntament i mestres.

Un total de 9 persones formaran part de la comissió general de sostenibilitat, encarregada de fer complir els acords que es van decidir en assemblea amb tots els alumnes i mestres de l’escola. Aquests acords també es van mostrar i parlar a la reunió de pares i mares d’inici de curs.

Us deixem un parell de fotografies de la reunió d’avui i també, us enllacem la presentació amb els acords establerts en l’esmentada assemblea.

Us anirem informant!

Comissió de Sostenibilitat