VOLUNTARIAT i ATENCIÓ A LA DIVERSITAT

Ahir vam tornar a començar el voluntariat de l’ESO. Són ex-alumnes que venen a fer suport a l’alumnat nou de cicle superior. Els ajuden especialment en temes organitzatius i planificació personal, però també tracten maneres d’obtenir informació, elaboració d’apunts,…o resolen aspectes més de continguts d’aprenentatge puntuals com operacions matemàtiques, per exemple.

Cada alumne/a té un/a tutor/a que l’acompanyarà al llarg del curs.

La resta de companys/es que no necessiten tant aquest guiatge, fan aprenentatge entre iguals.

Aquestes fórmules organitzatives són algunes de les maneres que fem servir a l’escola amb l’objectiu d’ajustar les accions a les necessitats de cada alumne/a.

Recull d’imatges de la primera sessió.