UNA ETAPA S’ACABA, PERÒ… EN COMENÇA UNA ALTRA!

Encara recordem quan vau començar a l’escola, quin grapat de records que tenim a la ment! Alguns, des de ben petits ja vau començar a formar part d’aquest grup tan bonic que sou ara i d’altres, us hi vau anar afegint anys més tard. Quina sort aquest vincle que heu creat i quina sort haver-vos pogut tenir a l’escola.
Tot i que els comiats no acostumen a agradar massa, us acomiadem amb l’alegria de veure-us créixer i d’haver vist com supereu una altra etapa de la vostra vida. Ara toca mira el futur per encarar els nous reptes que venen amb optimisme! I, amb una mica de sort, esperem veure-us aviat…
Us desitgem molta sort a tots i totes! Esperem que gaudíssiu, igual que ho vam fer nosaltres, del comiat!

Recull fotogràfic

1. MARIA CASAMAJO CARRERA

Amb una barreja de pena per acabar una etapa i alegria de començar-ne una de nova. Moltes gràcies per tot i per tant a tot l’equip de l’escola.