SORTIDA ALS ESTERRAGALLS

El passat 17 de maig l’alumnat d’educació infantil i cicle inicial vam anar a visitar els Estrerragalls d’Olopte – All. Un entorn singular que ens va encantar, amb una presència estètica molt potent ja que es tracta d’un paisatge desèrtic en plena alta muntanya. El Joan, que treballa al parc natural del Cadí, ens va explicar molts detalls interessants de l’indret.

Tots i totes vam gaudir molt durant l’itinerari. Després de la ruta vam dinar allà mateix per recuperar forces, vam jugar una mica i ens vam preparar per anar cap a All a peu. El camí va ser molt xulo ja que vam haver de travessar rierols, vam poder observar animalons, recollir pals, etc. Tota una aventura que ens va encantar!

Un cop vam arribar a All, l’alumnat de cicle inicial va visitar el Centre d’interpretació que es va inaugurar a l’abril i l’alumnat d’educació infantil va posar punt i final a la sortida jugant al parc del costat de casa d’en Quel.

El dia va acompanyar amb una bona meteorologia, que ens va permetre gaudir i aprendre molt del nostre entorn.

RECULL D’IMATGES INFANTIL

RECULL D’IMATGES CICLE INICIAL