SORTIDA AL PONT DE FERRO

Dilluns passat l’alumnat d’educació infantil i cicle inicial vam anar d’excursió al Pont de Ferro de Ger. Durant el camí vam anar trobant diversió i companyia: cucs, cargols, llimacs, branques o fulles van fer que el trajecte fos més agradable i entretingut.

En arribar al prat del costat del pont vam gaudir d’allò més ja que ens esperaven dues cabanes fetes amb branques i troncs i el torrent. Sort que anaven preparats amb botes d’aigua i roba de recanvi!! De tornada a l’escola vam parar a dinar per agafar forces.

Podeu veure un recull de fotografies en els següents enllaços:

FOTOGRAFIES DE CICLE INICIAL

FOTOGRAFIES D’EDUCACIÓ INFANTIL