SANT JORDI… I UNA SORPRESA!!

Sant Jordi!

Benvolgudes famílies volíem sorprendre-us per Sant Jordi cantant tot junts la cançó Escriurem de Miki Nuñez. Però malauradament aquest Sant Jordi no el podrem celebrar junts.

És per això que animem als alumnes a que facin un vídeo cantant i ballant la cançó Escriurem amb els auriculars posats, escoltant-la del NODES de l’escola. I que ens feu arribar el vídeo entre el 15 i el 20 d’abril per poder muntar un vídeo conjunt amb tots els alumnes i així celebrar el Sant Jordi una mica més junts. L’alumnat d’Educació Infantil, els demanem que cantin i ballin només la tornada (“el estrivillo”).

On l’heu d’enviar? Al correu artisticasantacoloma@gmail.com  Qualsevol dubte també el podeu consultar a l’Anna Estrada en aquest mail.