Al llarg del curs ens ho hem passat molt bé fent psicomotricitat, on hem desenvolupat diverses propostes lúdiques amb l’objectiu de vivenciar i gaudir del valor educatiu del joc.
A les sessions els infants exploren, descobreixen, practiquen, construeixen i realitzen activitats que els ajuden a conèixer les seves possibilitats.
Alhora també es relacionen, es coneixen, estableixen vincles, es socialitzen, adquireixen eines per autoregular-se i aprenen a posar en pràctica les normes acordades.
Tanmateix, en el joc està molt present el treball de valors donat que cal compartir, empatitzar, perseverar, etc.
Per tant, aprofitant la necessitat innata de moviment que té la mainada, hem fet un desplegament de propostes amb l’objectiu d’afavorir el seu desenvolupament, facilitant-los la descoberta d’un mateix i dels altres; tot descobrint i desenvolupant possibilitats sensorials, emocionals, d’acció, d’expressió, d’afectivitat, de relació i de regulació.
“Els aprenentatges més importants de la vida, es fan jugant”. Francesco Tonucci