PROJECTES TELEMÀTICS COL.LABORATIUS

Resultat d'imatges de PROJECTES TELEMÀTICS COL·LABORATIUSEls projectes telemàtics col.laboratius són un conjunt d’activitats presentades en format web i accessibles des d’Internet, amb continguts curriculars per treballar de manera interdisciplinar o globalitzada a partir d’un centre d’interès per a l’alumnat, cosa que permet organitzar activitats telemàtiques col.laboratives entre escoles.

Aquest curs els del cicle inicial participem en dos projectes telecol.laboratius:

AL LLARG DEL CURS ANIREM EXPLICANT EN AQUEST WEB, COM ANEM AVANÇANT EN AQUESTS PROJECTES

1. Albert

Cara’m!!! Quina passada de feina que se us gira, ara bé, segur que en gaudireu moltíssim ja que cada dia que hi treballeu teniu mil cosetes per explicar. Ànims i a seguir investigant i aportant coneixement!!!