PROJECTE

Tot va començar a l’inici de curs, quan tota l’escola vam decidir que volíem col.laborar i contribuir a fer un món i una escola més sostenible; Els nens i nenes de cicle superior ens vam submergir en l’estudi de les  energies: les renovables, les no renovables, els tipus de centrals existents, el seu funcionament, la contaminació… vam pensar que era un bon projecte per aprofitar i ensenyar a tota l’ escola. el primer pas va ser una cursa de fons buscant informació, fent un triatge, processar-la en els diferents tipus de textos (el resum, el text expositiu, l’esquema…). aquest trimestre, (el segon,ja!) ens vam repartir la feina entre dos grups, i ara tenim moltes idees que plasmarem en una exposició oral, amb eines informàtiques que hem treballat i que ens ajudaran per a exposar els coneixements adquirits: PowerPoint,documents de word, així com també el mural,les activitats en paper que hem preparat per a tots els cicles, la gravació d’un vídeo cada grup, dels quals nosaltres mateixos n’hem escrit el guió, hem organitzat els personatges, l’ambientació…Hem de dir que l’ exposició serà gravada i penjada al nodes. Aquí teniu també una mostra del dia a dia d’aquest projecte.