JORNADES ESCOLA RURAL: som-hi!!!!

Aquest cap de setmana es celebra a Quart de les Valls (País Valencià) la JORNADA D’ESCOLES RURALS 2020.

La nostra escola hi participarà amb una ponència sobre com fomentem la inclusió amb els nostres projectes artístics.

Les jornades es plantegen el tema de la relació entre inclusió i escola rural. Quins projectes han sorgit des dels centres educatius per a treballar la inclusió? Quins recursos calen? L’entorn beneficia les iniciatives inclusives i el fer de l’escola rural referent d’innovació?

En l’apartat “La realitat rural és i està arreu del nostre territori i d’altres” hi exposen tres comunitats autònomes: ASTÚRIES,  ARAGÓ i CATALUNYA, representada per la nostra escola.

Orgullosos que la nostra escola arribi tan lluny!!