INVENTEM HISTÒRIES COL·LECTIVAMENT

Els nens i nenes de P5 durant algunes setmanes hem estat inventant històries. Ho hem fet en grup i hem pogut elaborar dues històries de les quals ens sentim molt orgullosos.

El procés no ha estat ràpid, des de el primer dia, que dins de la caixa d’inventar històries vam trobar moltes imatges, que ens van servir per escollir personatges, llocs, objectes,  fins al resultat final que podeu veure més avall hem estat aprenent a pensar, elaborar i crear , ens hem expressat a través del llenguatge escrit i gràfic tot això comportant-nos amb unes pautes de convivència que ens han portat a la col·laboració amb el grup i a la integració social.

Els passos que hem seguit han estat:

• Escollir les imatges que més ens agraden
  • Inventar oralment una història que ens agradi a tots
  • Triar el títol entre tots
  • Llegir la nostra història escrita
  • Confegir el llibre: Cada part de la història està il·lustrada amb imatges o dibuixos. Per fer-ho ens hem organitzat i ens hem distribuit les tasques.
  • Fer el nostre autorretrat com autors que som del llibre

Ara podreu veure el resultat final, desitgem que us encantin 🙂