Iniciem una dinàmica emocional a l’aula!

Hola a tothom.

El 31 de gener van venir la Laura i I’Ester a iniciar unes dinàmiques emocionals com a grup de classe. El nostre objectiu és tenir confiança amb nosaltres mateixos i els altres, respectar-nos els uns als altres i saber-nos escoltar.

Aquesta dinàmica també ens serveix  per tenir estratègies per poder expressar les nostres emocions. Hem fet una escala des del número 1 fins el 10. El número 1 seria el pitjor dels casos (estar enfadat , no ajudar-nos , deixar-nos de banda , no respectar-nos , insultar-nos… )i el deu el millor. Per això  el nostre objectiu es arribar fins el numero deu .Nosaltres creiem que aquest mètode és eficaç perquè és veritat que des que ho vam iniciar ens ajudem més els uns amb els altres i que hem millorat  a nivell  grup.

Alumnes de cicle mitjà