ESCOLA DEMOCRÀTICA A DEBAT! LA INNOVACIÓ PENDENT?

I si l’educació democràtica fos la clau per a la millora de l’aprenentatge a la teva comunitat educativa?

Són les condicions d’aprenentatge a la teva escola les mateixes per a tothom?

Què cal canviar a la teva comunitat educativa per a què tothom se senti inclòs?

Les nostres escoles i organitzacions educatives respecten els drets humans i la democràcia?

En què podem reconèixer la democràcia en les nostres comunitats educatives?

Des del Grup de Recerca en Educació – GREUV i el Grup de Recerca en Atenció a la Diversitat – GRAD de la UVic-UCC, la Càtedra de Renovació Pedagògica UdG-Can Trona, Catesco i Antigone-Information and Documentation Centre on Racism, Ecology, Peace and Non-Viοlence, organitzen el  workshop internacional “Educació democràtica: la innovació pendent” el divendres 24 i dissabte 25 de març a Vic.

El workshop vol abordar l’educació democràtica com a eina clau per a la construcció de ciutadania, la inclusió i l’èxit educatiu, tot generant un espai de trobada entre els diversos agents que treballem l’educació democràtica i la ciutadania global al territori.