ENS VISITA L’ALCALDE A INFANTIL

Hola famílies!

Com ja sabeu, el PROJECTE PATI que vam realitzar a infantil, va finalitzar amb l’entrega d’una instància a l’Ajuntament de Ger per presentar les nostres propostes de millora del pati. Quina va ser la nostra alegria quan, al cap d’uns dies vam rebre la resposta i ens informaven que l’Alcalde de Ger, el senyor Alfons, volia venir a l’escola a escoltar-nos. Ens vam posar molt contents i vam començar a preparar la presentació.

Per fi va arribar el dia i a l’escola ens va visitar l’Alcalde, l’arquitecta i la secretària de l’Ajuntament. El senyor Alfons, després d’escoltar amb molta atenció la presentació dels nens i les nenes, va prometre que, durant aquest estiu, portarien a terme alguna de les nostres propostes.

Esperem amb molta il·lusió trobar alguna novetat al setembre i, d’aquesta manera, fer realitat un dels nostres somnis.

Si cliqueu a la imatge podreu gaudir de les fotos d’aquest dia tant important.

Us seguirem informant…