DE L’AMARRO AL FUNERAL: TOT UN PROCÉS COM CAL.

La Rostita és una celebració típica d’alguns pobles de la Cerdanya i que a Ger i als altres pobles de l’escola sempre s’ha viscut i es viu amb intensitat.

El curs 20-21, a partir d’un projecte d’aula es van crear una sèrie d’actes al voltant de la festa que ja han quedat com una tradició, afegits al Judici que sempre es feia des del grup dels més grans de l’escola: s’hi va incorporar l’Amarro amb la comitiva carnestoltera amb els custodis dels espanta-penes, o el seguici funerari del difunt Carnestoltes. També es van adequar les dates al cicle Carnaval-Quaresma tradicional.

Aquest any, el projecte de la mestra de pràctiques de la U-VIC, Maria Ametller, ens ha permès crear una cançó de Rostita, un fet que vivim com a històric amb molt d’orgull. També us la deixem aquí enllaçada:

LA TORNADA…. i EL VIDEO!!!!

I un munt de fotos de tots aquests dies!

PROCÉS DE TREBALL PREVI.
L’AMARRO DE SA MAJESTAT EL REI DELS POCA-SOLTES, CUSTODIAT PELS ESPANTA-PENES.
ROSTITA PELS NOSTRES POBLES
JUDICI PÚBLIC A EN CARNESTOLTES