CURSA CROS ESCOLAR

El passat 11 de juny, l’alumnat de Cicle Mitjà i de Cicle Superior van realitzar el Cros Escolar. Aquest esdeveniment es realitza de forma cooperativa, enguany, amb altres centres de la comarca. Cada escola realitza la prova i els resultats se sumen amb l’objectiu d’aconseguir el màxim de quilòmetres entre tots i totes.

El circuit en qüestió tenia una distància de 200 m i cada parella, durant aproximadament 30 minuts, anava corrent. Aquest trajecte es realitzava en forma de relleu i cada grup pactava si corrien un nombre de voltes i canviaven o si, per contra, s’intercanviaven una vegada estaven cansats o cansades.

Tot i que vam acabar esgotats i esgotades, vam fer uns resultats increïbles! Us deixem el recull d’imatges