Comissió Sostenibilitat 2018 – 2019

Hola a tothom,

El 16 d’octubre de 2018, vam tornar a iniciar la Comissió Sostenibilitat de l’escola. El curs passat vam fer un parell de reunions però, per motius interns de l’escola, no vam poder seguir endavant amb ella fins a aquest curs.

De moment, aquest curs, les reunions només hi assistiran els diferents representants dels alumnes de cada cicle de primària. Per tal de què podeu seguir l’actualitat de la comissió, posem a la vostra disposició una presentació de diapositives que s’anirà actualitzant cada cop que ens reunim (que sol cada quinze dies els dimarts a la tarda).

Esperem entre tots, alumnes i  famílies, fer de l’Escola Santa Coloma (Ger – Meranges – Isòvol), una escola més sostenible!

Comissió de Sostenibilitat