LAND ART A GUILS PER LA CASTANYADA

Per segon any consecutiu hem celebrat la Castanyada vinculada al territori. Un territori que ens envolta i ens fa ser.

Vam pujar tota l’escola a Guils, i vam jugar, vam fer cabanes i construccions, vam xerrar, fer jocs…

També vam fer una estona de creacions artístiques amb intervencions efímeres (Land Art) als prats o zones boscanes en format mandales de natura, deixant Guils encara més bonic.

I vam gaudir molt amb la performance “Castanyera” d’en Pepet i la Pepeta Castanyers i la Tere Trementinaire,  que resulta que van haver d’ajudar a en Marrameu Torra-castanyes a no tenir por dels espantanens i les animetes, i també els vam haver d’ajudar!!!!.

També ens van repartir castanyes que vam menjar plegats a Guils abans de tornar cap a l’escola a preparar-nos per la Nit d’Ànimes

Aquí podeu veure el recull de la jornada!!!