BON NADAL!

Què dius? Ja ha arribat el Nadal?

Doncs si, ja hem fet tota la feina que ens tocava per aquest trimestre (o no!). I per últim, aquest dimecres de desembre les “Amistats Invisibles” s’han descobert i tothom ha quedat meravellat de la cura en que s’han elaborat els regals. No ens oblidéssim pas de que també hem fet cagar el Tió que l’Home del Bosc ens va portar. L’hem tingut com a convidat d’honor alguns dies i fixa’t si ha gaudit de l’estada a l’escola que també ha conegut l’Eina. Fins i tot han estat parlant de com cuidar el planeta!

Tal i com diu el poema: l’escola és tancada, hi ha llum al carrer…, però no per massa temps! Ens retrobem el 8 de gener amb propostes i reptes per seguir endavant!

BONES FESTES I FELIÇ 2024!