2n TORN TARDES NO LECTIVES.

El proper dimarts dia 7 de febrer es fa canvi de torn de activitats de les tardes no lectives dels dimarts.

El calendari de les sessions d’aquest segon torn és el següent:

7 i 21 de febrer

7 i 21 de març

11 i 25 d’abril

9 i 23 de maig

PISCINA:

2n torn: alumnes d’educació Infantil

L’ajuntament de Ger i l’AFA de l’escola organitzem de manera conjunta l’activitat de piscina, que es porta a terme al Poliesportiu  de Puigcerdà.

L’activitat es desenvoluparà de 14:30h a 17:00h i es farà sota la supervisió del personal de menjador contractat per l’Ajuntament de Ger. El desplaçament fins el Poliesportiu de Puigcerdà es farà en autocar i un cop allà el curset de natació es desenvoluparà de 15:15h a 16h. Un cop acabada l’activitat i un cop canviats, els nens i nenes tornaran cap a Ger en autocar i romandran vigilats al pati de l’escola fins a les 17h. En cas que alguna família vulgui recollir l’infant al poliesportiu de Puigcerdà, ho haurà d’haver indicat en la mateixa autorització.

Cal portar, ben marcat amb el nom: Banyador, tovallola, xancletes o mitjons de piscina, ulleres de piscina (opcional), pinta o raspall.

El preu d’aquesta activitat depèn del nombre total d’alumnes inscrits i de l’import de l’ajut que es demanarà a la Diputació de Girona. Per aquesta raó, encara que un infant es doni de baixa de l’activitat, no es tornaran els diners.

MULTIESPORT

2n torn: alumnes de CI i CM

L’ajuntament de Ger i l’AFA de l’escola organitzem de manera conjunta l’activitat de multiesport, que es portarà a terme al Poliesportiu de Ger des de les 14:50h fins a les 17h amb monitors esportius del Consell Esportiu de Cerdanya. Un cop finalitzada l’activitat caldrà recollir els infants per la porta principal del poliesportiu.

ROBÓTICA

2n torn: alumnes de CS

L’activitat de robòtica es farà a l’escola en hora de les 14:50h a les 17h. En aquest cas, tant la inscripció com el pagament de les sessions s’haurà de fer directament a l’empresa que la porta a terme, l’Aula de Natura i Tecnologia Cortariu-Cadí.

Cal que apunteu als infants omplint el següent formulari (en cas de que encara no ho hagiu fet):

Per a qualsevol dubte o aclariment podeu contactar amb qualsevol persona de la junta de l’AFA.