Setmana cultural 2022

Com cada any, a l’escola Vall del Ges, se celebra la setmana cultural relacionada amb el tema de curs; aquesta vegada era “la terra”. Aquesta setmana hem fet, també, activitats relacionades amb Sant Jordi.

Dimarts 19: Al matí es va fer la manualitat de les roses, cada curs amb el seu material. Hem fet un article a la web on les podeu veure. A la tarda, vam decorar les estovalles i fer altres preparatius per la fira de primavera de divendres.

Dimecres 20: Al matí vam preparar els cartells de les roses, els preus dels productes que es vendran, es van etiquetar els llibres… A la tarda les mestres d’altres cursos, ens van explicar contes de tot tipus. Va ser molt màgic.

Dijous 21: Es van haver d’anul·lar les sortides per l’entorn que hi havia previstes per culpa de la pluja. Tant la de la Vall Verda com la de recerca de materials naturals per fer mandales, s’han hagut de deixar per més endavant. A la tarda es va fer el recital de poesia i narració a càrrec de cicle superior al pavelló de l’escola per a tot l’alumnat, des de P3 fins a 6è.

Divendres 22: Al matí, es va poder tornar a celebrar, després de dos anys, la fira de primavera, de 10h a 12h. Una fira oberta a tot el barri i familiars. Una jornada preciosa plena de colors, flors, roses, llibres, manualitats i somriures! A la tarda els alumnes de cicle superior van anar al centre cívic per veure l’assaig general de “La Rodols i la Ret”. Cicle Mitjà també van fer l’assaig de Sardanes, que es ballaran a la Plaça de la Sardana el dia 27, festa major del barri!

Us desitgem un molt bon Sant Jordi i Santa Jordina!