Sortida d’Infantil pels oficis de l’entorn

El passat dijous 7 d’abril els alumnes d’Educació Infantil van fer una sortida per Torelló. Volien conèixer uns oficis concrets per poder iniciar el treball per projectes que faran el tercer trimestre.

Primer van visitar un taller mecànic on els van presentar les eines que utilitzen i les feines que fan. Després els bombers el van ensenyar el seu camió, el seu uniforme i les eines que fan servir quan hi ha accidents.

Al migdia van dinar als jardins de Can Parrella. I a la tarda abans de tornar fins a l’escola, van poder conèixer una policia municipal molt simpàtica que els va explicar què fan els policies de Torelló.

Van arribar molt cansats, però amb moltes idees pel projecte i sobretot, passant-ho molt bé!