ELS NENS DE CICLE INICIAL VAN AL TEATRE

El dia 2 de desembre, els nens i nenes de 1r i 2n van anar a veure “Les Croquetes Oblidades” al teatre Cirviànum. Va ser una obra molt emocionant que els va despertar sentiments sobre els records.

La obra narrava  la història d’una nena que es deia Pepa, que havía perdut a la seva àvia que feia unes croquetes boníssimes. Però la Pepa no recordava la recepta de les croquetes i la seva mare no les feia tan bones. La  Pepa va canviar d’escola, casa i amics.

Les seves noves amigues, la van ajudar a buscar la recepta de les croquetes i la Pepa finalment va estar  molt contenta.

Els alumnes de Cicle Inicial els va agradar molt aquesta obra de teatre.

Les croquetes oblidades - Teatre Auditori de Granollers - Teatro Barcelona

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *