Decorem el Nadal!

La comissió de decoració d’espais de treball comunitari que es fa el divendres a la tarda es va dedicar, al llarg d’unes quantes setmanes, a encarregar a tots els cicles de l’escola uns treballs manuals per decorar el centre amb motius nadalencs.

Algunes de les tasques que van pensar, encarregar, i després, penjar per decorar, són:

• Boles i estrelles de Nadal. Les van fer educació infantil pintant amb ceres de tots colors.
  • Un arbre a l’entrada de l’escola ben vistós. Vam folrar un cartró molt gran en forma de piràmide, que hem anat teixint amb xarxa verda.
  • Desitjos de Nadal amb un arbres de cartró. S’acabaran de fer els dia de la festa de Nadal de l’AFA.

Tothom hi ha aportat una mica en aquesta ambientació tan bonica!