LOOKING THROUGH DIFFERENT EYES “MIRADES”

LOOKING THROUGH DIFFERENT EYES MIRADES

….. I va arribar el moment de pensar com seria el nostre personatge, era hora de deixar volar això que tant ens agrada, la nostra imaginació; i vam imaginar com seria, d’on vindria, la seva cultura, tradicions… i el vam identificar amb una cara personalitzada. Ens acabàvem de convertir en uns autèntics artistes, fent l’esbós del nostre propi personatge.

Durant el procés de creació vam identificar la nostra figura imaginària amb una emoció. Aquesta feina no va ser del tot fàcil, ja que havíem de posar un context real, una situació viscuda i dissenyar la MIRADA de la nostra creació. Per fer-ho vam fer servir fustes, realitzar càlculs i aplicar tècniques artístiques. Va quedar espectacular!!

A continuació, en un exercici d’empatia, ens havíem de posar a la seva pell i, des d’aquella perspectiva, buscar un quadre artístic que transmetés aquella mateixa emoció i descriure’l en llengua anglesa. Ara, ja només quedava comunicar oralment l’obra d’art escollida als nostres companys i companyes identificada amb la mirada del personatge que havíem creat inicialment.

5th LEVEL STUDENTS