COMIAT MURAL SISÈ: PROMOCIÓ 2014- 2023

Aquest mural està fet pels infants de sisè de primària amb la finalitat de recordar aquests nou anys que han estat a l’escola acompanyats per un dels seus tutors, el Javier, que els ha guiat en la creació tan màgica i particular d’aquest mural!

Aquesta obra artística té un significat molt bonic! La història comença a la panxa de la nostra mare, on cadascú de nosaltres va néixer, tot seguit ens fem una mica grans i és on comença el nostre cicle de la vida. Des de I3 passem per moltes persones que ens han ajudat, aprenent i gaudint junts, fins aquest moment. Un curs en el qual ens emportem molt bons records, experiències i en el que també hem posat molt d’esforç.

A partir d’aquí ens espera una nova aventura, on cadascú de nosaltres agafarà un camí diferent, alguns ens separarem, altres ens distanciarem… però serà aquest mural l’empremta que deixarem a l’escola Taula Rodona, la nostra escola!!

Redactat per l’alumnat de sisè.