Provocació: fem bolets. EI4

Aquesta setmana les nenes i els nens d’I4 han gaudit d’una proposta en format provocació. L’objectiu principal, com bé diu la paraula és provocar l’interès dels infants. Els materials (molt pensats, dissenyats i col·locats) tenen la intenció d’estimular, desafiar o causar algun efecte en els… Llegeix més»

YAYOI KUSAMA IN THE SCHOOL!

Welcome families!
Des de l’àmbit artístic us volem fem arribar l’artista que hem treballat durant aquest trimestre coneguda amb el nom de YAYOI KUSAMA. A partir d’aquesta artista japonesa hem pogut conèixer les seves obres, dissenys creats per ella, escultures elaborades… i part de la seva… Llegeix més»

ENGLISH DAY!

L’escola Taula Rodona aposta pel plurilingüisme i és per això que vam celebrar la primera jornada English Day el divendres 16 de juny.
Aquesta jornada és una iniciativa valuosa per fomentar l’ús de l’anglès, promoure la competència lingüística entre els estudiants i fomentar la consciència i… Llegeix més»

LAND ART!

L’alumnat de primària de la nostra escola vol compartir amb vosaltres un projecte artístic inspirat amb la tècnica de LAND ART. Un projecte on el nostre alumnat ha de portar a terme creacions i produccions artístiques mitjançant elements que provenen de la natura.
     … Llegeix més»