Educació Física i hàbits d’higiene

Us recordem que per treballar més exhaustivament els hàbits de neteja i higiene personal a l’Àrea d’Educació Física, els/les alumnes  han de portar el següent material personal el dia que correspongui en una bossa d’esport o similar:

Infants de 1r, 2n, 3r i 4t,
Tovalloleta de roba
Sabó*
Colònia*
Pinta (opcional)
Samarreta o jersei de recanvi
* El sabó i la colònia han de portar-se en pot de plàstic; evitem els accidents que poden produir-se si són de vidre.
Infants de 5è i 6è:
Tovalloleta de roba
Sabó*
Colònia*
Pinta (opcional)
Desodorant en roll on*
Samarreta o jersei de recanvi
* El desodorant ha de ser en format roll on; evitem el format esprai perquè pot anar a parar als ulls del company/a de qui l’utilitza.

Els infants portaran la roba posada de casa (xandall o roba esportiva segons època de l’any) i en acabar l’activitat es rentaran i es canviaran la samarreta.
Seran dispensats de la sessió d’Educació Física tan sols aquells alumnes que portin un justificant dels pares exposant un motiu coherent pel qual no pot realitzar l’activitat física o un certificat mèdic.

US PREGUEM QUE ELS INFANTS PORTIN MARCADA LA ROBA AMB EL SEU NOM I COGNOMS (O INICIALS)