AROUND THE WORLD 1

Hola famílies,

Us poso  a la pàgina web les mateixes tasques que he posat a la nova plataforma Eix. Si teniu algun dubte a través de la mateixa plataforma Eix me’l podeu fer. És important que, sempres que sigui possible, el retorn de les activitats l’intenteu fer a través de l’Eix. A la pàgina web de l’escola trobareu un tutorial per ajudar-vos a utilitzar la nova plataforma Eix. També us passo aquesta adreça de mail per si no podeu accedir a l’Eix o necessiteu fer-me alguna consulta:

englishcs@escolasuris.cat

Hello, good morning!!!
I hope everybody is fine. We are going to start working in a new way, and it’s going to help us a lot, will see!

Espero que tothom estigui bé. Comencem a treballar d’aquesta nova manera, ens ajudarà molt, ja veureu!

It’s a new way to work closer and personalised, and to be in touch to keep learning together.

És una forma més propera i personalitzada d’estar en contacte per seguir aprenent junts/es.

Today, I suggest you a virtual trip to a country that I hope it’s going to like you a lot.

Avui us proposo un viatge virtual a un país que espero que us agradi molt.

Take care and stay safe!

You will find the task after the video

Trobareu la tasca després del vídeo

1st TASK READING

This reading is the first task. You have to read the text and answer the questions after the text.

Aquí trobareu la primera tasca. Haureu de llegir el text i respondre les preguntes que trobareu després del text.

6è Interesting Canada Facts