Anglès 3r setmana del 20 al 24 “Sant Jordi”

Bon dia nens i nenes!!

Com esteu? Esperem que molt bé!

Aquesta setmana, tot i estar a casa és especial perquè celebrem Sant Jordi!

Des d’anglès us proposem aquest vídeo de la llegenda, mireu-lo, escolteu-lo i digueu: Que hi ha de diferent?

Arrel d’aquest vídeo us proposem la següent activitat:

• Draw a comic, write a story or act out about Saint George, the princess and the dragon with a different ending! In english! Of course!  (Dibuixa un còmic, escriu una història o representa la llegenda de Sant Jordi, la princesa i el drac amb un final diferent! En anglès, per suposat!)

Ens encantarà veure les vostres històries quan ens veiem a l’escola! =)

• Us proposem també una manualitat, a mi m’encanta la pel·lícula de “cómo entrenar a tu dragón”, sobretot el drac, “Desdentado”. Us deixo un vídeo sobre com fer un punt de llibre d’aquest personatge!

Espero que gaudiu molt del dia de Sant Jordi! Una abraçada enorme per tots i totes!