Activitats d’Educació Física CI-CM

RÚBRICA D’AUTOAVALUACIÓ D’ACTIVITAT FÍSICA DIÀRIA

En aquesta activitat haureu de contestar el més sincerament la següent rúbrica.

IMPORTANT NO T’OBLIDIS DE CLICAR “ENVIAR”

FEM UNA CLASSE VÍDEODIRIGIDA

Hola alumnes,

Veig que la majoria de vosaltres feu una mica d’activitat cada dia, ha de seguir així, no pareu ara. Sobretot que ara podreu sortir una mica al carrer.

Aquesta setmana canviarem una mica les activitats físiques diàries. Alguns de vosaltres ja heu fet la proposta que realitzaré a continuació.

La tasca consisteix a fer una classe dirigida per la INSTAGRAMER MIREIA GARCIA SANCHEZ ( ex-nadadora olímpica). Com a mínim haureu de fer dues sessions aquesta setmana. I en el fòrum
m’haureu d’escriure quins exercicis us ha fet fer.

L’horari que realitza ella les sessions en directa són a primera hora del matí 8:00 i a la tarda a les 18:00. També podeu visualitzar els seus vídeos.

IMPORTANT, INTENTEU ANIMAR ALS VOSTRES FAMILIARS PERQUÈ FACIN L’ACTIVITAT AMB VOSALTRES.

Aquí us deixo el seu enllaç d’Instagram: https://www.instagram.com/mireiagarciasanchez/

RÚBRICA D’AUTOAVALUACIÓ D’ALIMENTACIÓ SALUDABLE

Hola alumnes del Suris, aquesta setmana haureu de crear un diari de la vostra alimentació. Heu de portar un registre del què mengeu. I al finalitzar la setmana haureu d’omplir el següent comentari.

És important portar una bona alimentació en aquest moment de confinament. No gastem la mateixa energia ara que quan anem a l’escola. Per això hem de vigilar què mengem.

Heu de contestar el qüestionari el més sincerament possible amb l’ajuda d’algun
familiar. Aquesta rúbrica serveix per a tothom, serveix per mantenir una alimentació saludable.

IMPORTANT A L’ACABAR D’OMPLIR EL QÜESTIONARI CLICAR “ENVIAR”