SORTIDA P4 AUDITORI DE BARCELONA CONCERT “SETZE CORDES”

Benvolgudes famílies dels pirates i instruments,

Us volem informar que el proper dimarts 7 de Maig els alumnes p4 anirem de sortida a l’Auditori de Barcelona a gaudir d’un concert titulat Setze cordes, un cop s’acabi el concert anirem a dinar i a jugar al Parc de l’Estació del Nord.

És una sortida de tot el dia, pel que recomanem que els nens i nenes portin el xandall de l’escola, una motxilla sense rodes on hi vagin l’esmorzar, el dinar i una ampolla d’aigua. Recordeu que no es poden portar sucs i/o iogurts.

En el cas dels infants que facin ús del servei del pícnic del menjador, no cal que portin esmorzar, ja que els donen dos entrepans, fruita, aigua i galetes.

Gràcies per la vostra col·laboració

Les mestres de P4