PRIMERA REUNIÓ DE LA COMISSIÓ DE CONVIVÈNCIA DE L’ESCOLA SURIS

El passat dijous 20 de setembre, per primer cop aquest curs, es va reunir la Comissió de Convivència de l’Escola Suris. Aquesta comissió es reuneix els dijous a la tarda, en horari escolar, i en formen part alumnes (els delegats de 4t, 5è i 6è), mestres representants de tots els cicles, famílies, la coordinadora del menjador, la cap d’estudis i la directora del centre.

Aquest curs s’afegeixen a aquesta comissió 2 representats de l’Ajuntament de Cornellà, per tal de fer seguiment de l’elaboració del projecte i ens mantindran informats dels pressupostos amb què participa l’Ajuntament per a financiar aquest projecte així com de les accions que es portaran a terme per part dels arquitectes o tècnics enviats per l’Ajuntament per a realitzar les accions que calguin en aquesta reconstrucció del pati.

Així doncs hi està representada tota la Comunitat Educativa.

L’objectiu principal d’aquesta comissió és l’elaboració del nostre Projecte de Millora de Pati, en el qual portem un curs treballant, per tal de transformar el nostre pati en un espai més natural, acollidor i on tothom pugui trobar el seu espai.

Estem molt il·lusionats amb aquest projecte i mica en mica anireu veient canvis…