MÚSICA DE LA SETMANA – CANÇONS DE DIES DE CONFINAMENT per Carla Pérez i Daima Iddrisu

Sens dubte us recomano aquesta cançó molt apropiada per aquests dies de confinament i que personalment m´ajuda a passar aquests moments amb alegria i optimisme.

Resistiré del Dúo Dinámico.

Aquesta és una cançó de l’any 1988, composada per Carles Toro Montoro.

Va dedicar la seva seva lletra de resistència i de lluita, al seu pare, desprès de ser detingut i empresonat durant l´època del franquisme. Va ser interpretada  per Manuel de la Calva i Ramón Arcusa.

Aquest any 2020 s´ha fet una nova versió interpretada per 30 cantants convertint-se en un himne davant la pandèmia del COVID-19.  Us convido a escoltar la versió feta des del confinament.

RESISTIRÉ 2020

Ànims a tots! Ens en sortirem i tot tornarà a ser com abans: els petons, les abraçades, estar amb les amigues i els amics,…

Carla Pérez – 6è A

Sal de mí, és una cançó composada pels setze aspirants del concurs “Operación Triunfo”, en una classe de composició  d’Andrés Suárez, que es va presentar el dia 8 de maig de 2020.

Com podeu observar a aquesta imatge, cada cantant va gravar la seva part a casa seva, ja que van haver de suspendre el programa  per l’estat d’alarma del Covid-19.

Us deixo un enllaç per escoltar la cançó:

SAL DE MI – Operación Triunfo 2020

Daima Iddrisu – 6è B