INFORMACIÓ A LES FAMÍLIES: COMUNICAT DE VAGA 21 DE DESEMBRE

CONVOCATÒRIA VAGA TREBALLADORS/ES DIVENDRES 21 DE DESEMBRE 2018

Benvolgudes famílies de l’ESC Suris,

Davant la convocatòria de vaga general feta per l’organització sindical Intersindical-CSC per a tots els treballadors/es assalariats, funcionaris públics, personal estatutari i altre personal administratiu, de tots els sectors productius i de serveis, entre les 12h30 i les 14h30 el proper divendres dia 21 de desembre de 2018 i la impossibilitat legal de saber quina serà l’afectació, us informem que:

-L’Escola Suris garantirà els serveis mínims decretats pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

-Durant la jornada es garantirà l’atenció de l’alumnat que assisteixi a l’escola però, depenent del grau de seguiment que pugui haver-hi, no podrà ser una jornada normal de classe la darrera mitja hora del matí (de 12h30 a 13h).

– Es garanteixen els serveis mínims també en l’àmbit no lectiu que es poden veure afectats (en aquest cas és en horari de menjador).

Rebeu una cordial salutació.

Atentament,

Equip de Mestres de l’ESC Suris