IMATGES CANTÀNIA 2019… I enhorabona!!!!

Enguany hem participat de nou en la Cantània. Amb motiu de l’any Brossa aquesta cantata ha girat entorn als seus poemes  i s’ha anomenat “A de Brossa”. Ha estat musicada per l’Eduard Iniesta, amb dramatúrgia de la Marta Gil, i direcció musical de l’Elisenda Carrasco.

Ja fa uns anys que participem, com escola, en aquest esdeveniment per l’alta qualitat musical i escènica i sobretot per l’aprenentatge que suposa per al nostre alumnat  el coneixement musical des d’una perspectiva nova i diferent.

Fes-los i fer-les partícips d’aquesta experiència durant dos trimestres, suposa un repte individual i col·lectiu, que es materialitza en la posada en escena el dia de l’actuació, amb 750 nens i nenes d’altres escoles, en un marc incomparable, com és l’Auditori de Barcelona.

La meva enhorabona i agraïment a tots i totes que l’heu fet possible!!!

Aquí teniu un recull d’imatges i enregistraments d’algunes famílies i del professorat de l’escola.

Imatges Cantània 2019 – A de Brossa