FELICITACIÓ FESTES Escola Suris

GRÀCIES, UN COP MÉS,  PER FORMAR PART DE LA FAMÍLIA DEL SURIS.

….I, AIXÍ, ENTRE VAIVENS, COM LES ONADES QUE BALLEN BRESSOLADES ENTRE EL  MAR I EL CEL, ARRIBEM A PORT, AQUETS PRIMER TRIMESTRE….

I, SÍ,  ho hem fet! Ho hem aconseguit!

Hem estat “heroïnes i herois del Suris”, capaços de superar tots els obstacles que un virus, maleït, ha intentat posar-nos en el camí, de les nostres vides.

I ho hem aconseguit tots i totes juntes!

Vosaltres, infants, no perdent  les ganes d’aprendre sota aquestes mascaretes que no han arribat a esborrar els vostres somriures, en cap moment, reforçant el llenguatge de la mirada, que ha esdevingut més intensa i més expressiva que mai.

Hem sentit el recolzament de la gran majoria de les famílies, amb la seva comprensió i els seus ànims, quan ha hagut cap entrebanc en el camí . Volem que continueu al nostre costat, teixint junts el tapís que dona forma a la personalitat dels vostres fills i filles.

I què dir de l’entrega i la voluntarietat dels/de les mestres, que han cuidat cadascun dels detalls, per a fer que els  nens i nenes s’hagin trobat en el millor entorn possible en aquesta, que és la nostra escola.

Només podem dir: GRÀCIES!

Gràcies a tots i cadascun de vosaltres per la vostra aportació en fer possible que l’Escola Suris sigui una gran família i, com en qualsevol altre gran família, cadascun dels membres que la conformen és fonamental per a tirar endavant.

Els millors desitjos, plens d’esperança, per un any 2021 en què, tant de bo, podem tornar a brindar amb una abraçada a les nostres copes.

Equip Directiu de l’Escola Suris

FELICITACIÓ SURIS