Edudansa – alumnat de 3r

Us comuniquem que el divendres 5 d’abril a les 10:30h, a la Plaça Sant Ildefons es realitzarà l’activitat Edudansa, on hi participaran diverses escoles de Cornellà de Llobregat per a ballar danses.

Aquesta activitat, que es porta a terme per sisena vegada a la nostra ciutat, vestirà la plaça Sant Ildefons amb un acte cultural, divertit i engrescador on tothom hi és convidat.

Els nens i nenes han de venir esmorzats de casa, amb pantalons o faldilles fosques i calçat còmode.

Durant l’activitat:

Els organitzadors volen informar-vos que els familiars no es poden apropar als infants fins que l’acte no hagi acabat, així com no es permetrà donar als infants cap tipus d’aliment, beguda o llaminadura.

En finalitzar l’activitat l’alumnat tornarà a l’escola amb les respectives mestres, cal respectar l’organització d’aquesta tasca.

Cal donar a aquesta activitat de dansa el to solemne que mereix qualsevol actuació pedagògica dels nostres infants.

Recordeu que heu de retornar l’autorització per a l´ús d’imatges per aparèixer en fotografies i vídeos corresponents a EDUDANSA i que poden ser publicats a espais Web o revistes educatives.

Moltes gràcies!