Cantem i “juguem” amb ritmes i la primavera

Bon dia nenes i nens de primer!

Espero que hagueu passat una bona Setmana Santa, que hagueu fet moltes mones i que us hagin quedat ben bones!!!! Mmmmm….

Per començar a escalfar motors i veus us deixo una cançó de la primavera… escolteu-la molt i quan creieu que esteu ben preparats a cantar amb aquestes veus tan maques que teniu!

Per seguir, us deixo també un “joc-exercici” que és un dictat musical. Tindreu tres ritmes escrits, i sentireu que en piquen un d’ells. Escolteu i fixeu-vos bé. Us el picaran dues vegades i aleshores haureu de dir quin han picat. Podreu guanyar als pingüins encertant els ritmes que us han picat? Heu de ser ràpids i estar ben atents! Aquí us deixo el vídeo.

Totes dues són activitats que sabeu fer molt ben fetes, que ja m’ho vau demostrar!!!

Espero que us agradi i que gaudiu fent-les!

Un petó i una abraçada molt forta!