CANDIDATURA FAMÍLIES CONSELL ESCOLAR

Compartim amb vosaltres les candidatures de les diferents mares que s’han presentat per ser triades com a representants del sector famílies del Consell Escolar de l’Escola Suris.

Us deixem el següent enllaç del Departament d’Educació sobre la importància de la vostra participació, tant en el Consell Escolar, com a les votacions d’aquest.

Per què és important que les famílies participem en les eleccions al consell escolar?

Des de l’escola us ANIMEM a participar en les eleccions al CONSELL ESCOLAR de l’ESCOLA SURIS (sector famílies) el dimecres 24 de novembre de 15 a 18h al hall de l’escola.

CANDIDATURA ANA MARIA MEDINA

CANDIDATURA LAURA CABRERA