Beques de Menjador Escolar 2019-2020

Recordem que només es poden presentar sol·licituds de beques Menjador pel Consell Comarcal en els següents casos:

– Alumnat de P3.

–  Alumnat de nova matricula.

–  Alumnat amb situacions sobrevingudes derivats de serveis socials amb la documentació de sol·licitud, baremació, informe social i dades econòmiques derivada de la situació sobrevinguda.

– Unitats familiars que la seva situació econòmica s’hagi vist greument afectada per causa de força major i degudament justificada. Caldrà exposar i acreditar documentalment els fets causants de la nova situació i la documentació econòmica.

Cal que aporteu el model normalitzat i la documentació complementaria a la Secretaria de l’escola.
L’horari és el següent:

Dilluns i Dijous de 9:00 a 15:00 (mes de setembre).
Dimecres i Divendres de 15:00 a 16:00 (mes de setembre).

Heu de presentar i registrar la sol·licitud a l’escola abans del 26-09-2019, ja que la data màxima per tal que el centre remeti la documentació al Consell Comarcal és el 30-09-19.