ATENCIÓ FAMÍLIES DE L’ESCOLA SURIS

Benvolgudes famílies,

Us informem de les següents qüestions:

1. Dilluns 19-11-18, les entrades de P4 i P5 es faran pel lloc habitual.

2. Dilluns 19-11-18, el gimnàs podrà utilitzar-se amb normalitat.

3. Dilluns 19-11-18, es comencen a pintar els sostres del menjador. És molt important que sapigueu que:

Es pintarà de 8:00 a 11:00 h. del matí amb les finestres obertes i amb pintura plàstica a l’aigua; a les 11:00 h. es recollirà i continuarà ventilant-se.
A les 12:00 h. entren els monitors/es per la preparació de l’espai i les taules; a les 12:30-12:35 h, el primer torn d’infants a dinar.
El menjador es pinta en horari lectiu perquè, en cas contrari, no es pintaria. No hi ha l’opció de pintar-ho fora de l’horari lectiu (caps de setmana, pont de desembre ni tampoc de forma intensiva les vacances de Nadal).

Estem convençuts que, després de les vacances de Nadal, el tió i/o els Reis Mags, “com que hem estat tots molt bons” i “hem estat pacients”, ens ajudaran a tenir una ESCOLA MOLT MÉS MACA, GUARNIDA I PINTADA. Els pots de pintura, els pinzells o les brotxes les tindrem, per fi, només els infants.

Atentament,

Equip directiu ESC Suris