AJUTS INDIVIDUAL DEL MENJADOR CURS ESCOLAR 2018-2019

Us informem que ja tenim a la vostra disposició la resolució dels d’ajuts individual de menjador curs escolar 2018-2019.

Podeu recollir la resolució els següents dies i horaris a la Secretaria del centre:

Dilluns 24-09-18: de 9’00 a 13’30 h. i de 15’00 a 16’15 h.
Dimecres 26-09-18: de 9’00 a 13’30 h. i de 15’00 a 16’15 h.
Dijous 27-09-18: de 9’00 a 13’30 h. i de 15’00 a 16’15 h.

També us recordem que:

Els alumnes de nova matrícula podran presentar  la sol·licitud d’ajut individual de menjador, al centre, durant tot el curs escolar. Es presentarà aquesta sol·licitud juntament amb la mateixa documentació que es requeria a la convocatòria del mes de maig i la farà arribar el centre escolar, via postal o presencialment, al Consell Comarcal del Baix Llobregat.

En el cas de custòdia compartida i que l’ajut de menjador només l’hagi sol·licitat un dels progenitors/es, a l’alumne beneficiari de l’ajut se li adjudicarà la meitat dels dies del curs escolar.

En el cas que el progenitor/a no hagi presentat el conveni de separació o sentència de divorci amb la sol·licitud, a l’alumne beneficiari de l’ajut se li adjudicarà la meitat dels dies del curs escolar igual que en la custòdia compartida.

Les famílies que vulguin presentar al·legacions contra la resolució podran presentar recurs de reposició al registre del Consell Comarcal del Baix Llobregat,

Caldrà presentar :

• Model de recurs de reposició, que es pot descarregar des de la pàgina web: www.elbaixllobregat.cat
  • La documentació oportuna
  • Fotocopia del NIF/NIE dels tutors legals o qui tingui la guarda de l’alumne.