Actes d’acomiadament de l’alumnat de 6è i tancament del curs

Volem compartir amb vosaltres la programació d’actes que l’escola te previst realitzar amb motiu de l’acabament del curs amb tot l’alumnat i, especialment, per a acomiadar els nostres infants de 6è que acaben l’etapa d’Educació Primària.
En primer lloc, us informem que, d’acord amb les instruccions del Departament d’Educació, aquest final de curs no està permès realitzar cap mena d’acte amb la presència de les famílies al centre i hem de continuar mantenint les agrupacions per grups bombolla i les mesures de seguretat de distància, mans i mascareta.
Tenint en compte aquestes premisses, per una banda, gràcies a la bona predisposició de la nostra AFA (AMPA) a col·laborar amb l’escola, els infants de tot el centre gaudiran d’una actuació d’animació el dia 22 de juny, últim dia del curs. Aquest serà el moment de celebrar que, malgrat ha estat un curs ple d’entrebancs en molts moments i en què hem hagut d’aprendre altres formes de relacionar-nos, hem estat capaços de completar un curs sense perdre les ganes d’aprendre i de somriure a través dels ulls i la mirada. De somriures no en faltaran!
Per altra part, per acomiadar els/les nostres companys/es de 6è, aquests/es  se situaran als patis de Primària i d’Infantil, respectivament, perquè, organitzats per grups bombolla, cada nivell els ofereixi  un comiat en format de cançó, poema, escrit amb dedicatòria, dansa, etc. i serà l’alumnat de 5è qui farà entrega dels regals que les famílies han preparat per aquests grups que finalitzen el seu pas per l’escola Suris: l’orla, el foto-llibre, la bossa, la samarreta…donat que seran aquests infants, els de 5è, qui agafaran el relleu dels que marxen.
A més a més, l’escola ha organitzat una sortida lúdic/esportiva a un espai per a fer escalada que es troba ubicat a Sant Joan Despí, de la qual podrà gaudir tot l’alumnat de 6è com un acte més d’aquest acomiadament.
Climbat
Desitgem que, amb totes aquestes propostes, incloses les colònies de 6è que es realitzaran del 31 de maig al 2 de juny, els nens i nenes dels nostres sisès i la resta de cursos, al mateix temps, tinguin un comiat feliç i molt gratificant, com es mereixen.
Equip directiu de l’Escola Suris.