XOCOLOTADA SOLIDÀRIA SINERA

La Fundació de l’Hospital Sant Joan de Déu ha posat en marxa la iniciativa per recollir fons per al càncer infantil. Proposen que escoles, entitats de tot tipus i també empreses s’animin a fer una xocolatada solidària. La idea és que se celebri el 15 de febrer per commemorar el Dia Internacional del càncer infantil.

L’Escola Sinera organitzarà la xocolatada amb la col·laboració de l’AMPA i de Picant de Mans (l’empresa del menjador). Serà el dijous 15 de febrer a les 16:30h. Us esperem a la sortida d’educació infantil i esperem la vostra col·laboració.