XOCOLATADA SOLIDÀRIA 2021

GRAN SOLIDARITAT DE L’ESCOLA SINERA

Difícil no emocionar-se amb una diada com la que vam viure el 16 de febrer. Xocolatada solidària a favor de Sant Joan de Déu, per la investigació sobre el càncer infantil. Hi ha hagut 1.620 euros de solidaritat! Gràcies a tothom qui ho ha fet possible.

Agraïm sobretot la col·laboració de l’empresa de menjador PICANT DE MANS i l’AMPA que van fer la xocolata i la van repartir a les diferents aules. Una xocolata boníssima!

GRÀCIES FAMÍLIES, MESTRES I ALUMNES, la vostra solidaritat s’ha fet notar un any més.