Sortida de 3r al Museu de Ciències Naturals de Barcelona

El passat divendres 29 de novembre les alumnes i els alumnes de tercer vam visitar el Museu de Ciències Naturals de Barcelona, també conegut com a museu blau! L’activitat que varem portar a terme rep el nom de: Ens mirem la barreja? La classificació dels animals vertebrats. Un interessant taller que tenia com a objectiu conèixer alguns dels criteris essencials per classificar en Ciència els diferents animals vertebrats i entendre que la classificació científica és un mètode i com a tal és un artifici humà que ens ajuda a entendre el món. Tot plegat era la cloenda a un trimestre dedicat a l’estudi dels animals vertebrats.