Sortida a la Fundació Mona de l’alumnat de 1r

Ens fa molta il.lusió començar les sortides d’aquest curs 21-22. Sembla que mica en mica tornem a la normalitat prepandèmica i que mica en mica les activitats fora de l’escola es van recuperant.

L’alumnat de 1r hem visitat per primera vegada la Fundació Mona, un lloc encisador de recuperació de primats que trobem a Riudallots de la Selva. Hem fet un taller per fomentar la concienciació de l’alumnat envers els animals i la conservació del medi ambient i hem fet una visita al tancat que tenen amb ximpanzès visquent amb un entorn prou naturalitzat.

Hem tornat molt contents i esperem amb moltes ganes la següent sortida.