Sol·licitud d’ajuts de menjador 2019-2020

El Consell Comarcal del Maresme ja ha publicat les bases per poder sol·licitar les beques menjador per al curs 2019-2020.

Els beneficiaris dels ajuts de menjador del Consell Comarcal del Maresme són els alumnes d’educació infantil (segon cicle), primària i secundària obligatòria, empadronats a Arenys de Mar, que s’ajustin als criteris de les bases de la convocatòria publicades pel Consell Comarcal del Maresme.

Documentació que cal lliurar:

• Aportar l’IDALU (codi identificador de l’alumne), si és el primer cop que es demana la beca de menjador.

El període de presentació de sol·licituds serà del 20 al 24 de maig de 2019 a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament d’Arenys de Mar (Riera Bisbe Pol, 8). Caldrà demanar dia i hora per portar-les complimentades i amb la documentació corresponent (si s’escau)