Segon Consell Escolar

El dijous 9 de setembre ens vam reunir el Concell Escolar per tal de tractar els següents temes:

• Aprovació acta anterior
  • PGA: formació, festes, objectius del curs, etc

S’exposa un resum de la PGA 2021-22 on es fa una explicació dels apartats importants per no estendre’s massa, parant en els molt bons resultats en les competències bàsiques del curs passat en totes les àrees avaluades.

Es pregunta quin pes pot tenir l’aplicació del mètode de la Innovamat però es respon que suposadament d’aquí un parell de cursos es podrà fer una valoració més real.

També comentem que les proves de 2n van anar molt bé per veure que hem de fer-los més autònoms i reflexius i vam trobar molt competencials les proves proposades.

S’expliquen els trets bàsics acordats a cada grup impulsor (matemàtiques, projectes, xarxa de competències bàsiques i lingüístic).

Es comenten les propostes de millora, les mesures Covid, reflexions de festes. També es comenten els objectius de centre, actualitzar documents, organització de la situació Covid.

Quan es repassen els membres de claustre, dels grups impulsors. Es repassa a partir de les NOFC els membres de les comissions del consell escolar i s’actualitza la taula a la PGA.

Es comenten les novetats de les festes i què hem acordat per aquest curs.

Donem per aprovada aquesta part. Haurem de trobar-nos per aprovar les sortides, que seran en un sol autocar i s’hi haurà una per trimestre i nivell a part de les colònies.

• Eleccions Consell Escolar: aquest curs, en principi, es faran les eleccions. Us farem arribar un calendari amb tot el procés electiu que caldrà portar a terme. Animem a totes les famílies a presentar candidatures i a fer que la vida de la comunitat educativi demostri la seva efervecència.
  • Enquestes satisfacció famílies
  • Precs i preguntes : es demana si es podrà fer una previsió de reunions de les comissions, com la dels Consells Escolars per agendar-les amb temps, es contesta que sí, que ho mirarem i ja passarem el llistat de dies proposats.

Ens retrovem al proper Consell Escolar previst pel 7 d’octubre.

Seguim famílies!